Välkommen!

Varje sön- och helgdag firas gudstjänst i Immanuelkyrkan kl 11.00. Gudstjänsten är församlingens hjärta. Den uppståndne Jesus är närvarande, osynligt men likafullt verkligt, genom sitt Ord och vid nattvardsbordet. Han möter oss med nåd och med sanning. Jesus kallades hånfullt för ”syndares vän.” (Matt 11:19) Det är vår stora glädje och hans inbjudan till alla. Gud själv är den som bjuder in till gudstjänst och säger… välkommen!

För den som önskar fördjupa sig i hur vi firar gudstjänst och varför kan man läsa mer på denna sida och ladda ner gudstjänstagendan som PDF.

Komma vidare

Kom och se! Se kalendern med gudstjänster i Immanuelförsamlingen. Våra gudstjänster firas i Immanuelkyrkan (f.d. Lyktan), Glöstorpsvägen 49 i Tuve. Klicka här för att hitta hit. Här kommer du kontakt med oss.